Обмен и возврат товара

Ми цінуємо вашу довіру

Ми хочемо, щоб кожна покупка в ТехноТоп приносила вам задоволення. Якщо з якихось причин товар вам не підійшов, ви можете легко його повернути або обміняти протягом 14 календарних днів з моменту покупки, відповідно до «Закону України про захист прав споживачів».

Ключові умови для обміну або повернення

Товар не використовувався

На товарі відсутні будь-які сліди експлуатації: подряпини, потертості, сколи. Програмне забезпечення не зазнавало змін.

Збережено товарний вигляд

Збережено повну комплектацію товару, цілісність пакування, ярлики, заводське маркування та захисні плівки.

Наявний чек

У вас є розрахунковий документ (фіскальний чек або видаткова накладна), що підтверджує покупку в нашому магазині.

Процес повернення крок за кроком

1

Зв'яжіться з нами

Повідомте нашого менеджера про ваше бажання повернути товар за телефоном гарячої лінії або напишіть нам на пошту.

2

Підготуйте товар

Переконайтесь, що товар відповідає умовам повернення. Запакуйте повний комплект та підготуйте чек і гарантійний талон.

3

Надішліть товар

Ви можете повернути товар у будь-якому з наших офлайн-магазинів або надіслати його нам "Новою Поштою" (реквізити надасть менеджер).

4

Отримайте результат

Після отримання та перевірки товару ми здійснимо обмін або повернемо вам кошти протягом 7 робочих днів.

Зворотня доставка товару належної якості здійснюється за рахунок покупця.

Що робити, якщо товар виявився несправним?

Якщо ви виявили дефект протягом гарантійного терміну, будь ласка, зверніться до нашого сервісного центру або на гарячу лінію. Ми проведемо діагностику та, залежно від висновку, здійснимо безкоштовний ремонт, обмін товару на новий або повернення коштів.

Сторінка контактів

Товари, що не підлягають обміну та поверненню

Зверніть увагу, що згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172, деякі категорії товарів належної якості не підлягають поверненню. Серед них:

  • Товари особистої гігієни (епілятори, бритви, зубні щітки тощо)
  • Навушники (вакуумні та вкладиші)
  • Програмне забезпечення, диски, ігри
  • Товари в одноразовій або блістерній упаковці, якщо її було відкрито

Залишилися питання?

Наша служба підтримки завжди готова допомогти. Зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом, і ми з радістю вас проконсультуємо.

Сторінка контактів